mandag den 11. november 2019

En spartacus rant...



Billedresultat for spartacus blood and sand
Blood and sand? Snarere blood and sex

Den mærkeligste serie jeg nogensinde har set...

Spartacus er en serie på Netflix, om eller anden dude i det gamle rom, som bliver hustlet af en slesk romer fyr (Craig Parker, hvis navn jeg kun kan huske, fordi han er med i Reign),
 og bliver taget som gidsel og adskilt fra sin kone. Han bliver solgt til eller anden rig fyr og fordi han er god til at slås på sådan en gladiator måde, giver de ham navnet Spartacus. 

Grafikken og effekterne er iøvrigt helt henne i vejret..

Som i kan læse jer frem til, har seriens karakterer eller historie virkeligt ikke fanget mig,
Og jeg tror ikke engang jeg gider se første sæson til ende...

Seriens plot er i grove træk i denne rækkefølge


Plot-sex-pisk-blod-sex-vold-sex-plot-sur stodder-gladiator-sex-plot-blod-død:

Billedresultat for spartacus tv gif




En anden ting er de kvindelige hovedrollers parykker

Billedresultat for spartacus sura wig
Jeg mener man kan få en lignende paryk på festogfarver.dk


Billedresultat for spartacus red hair
Skinnende nylon, skinner grimt


Billedresultat for spartacus blonde hair
Den hårgrænse er alt for tydelig




Altså, prøver i overhovedet?!

Billedresultat for facepalm gif




Anyways, tak fordi du gad læse mit rant...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv