fredag den 31. januar 2020

Top 5 2019



Jeg har i 2019, vurderet en masse kostumer fra film og serier. 
Eftersom der er nogle stykker der er gået igen, har jeg udregnet deres point, baseret på hvor mange gange de har fået en førsteplads eller lavere.

Herunder kan du se hvem der scorer højest og lavest:



Herunder kan du se vinderne:

På en 3. plads: Reign

Jeg har igennem 2019 givet denne her serie en del point. Den har blandt andet scoret point for dens tiaraer, smykker og bryllupskjoler. 


På en 2. plads: The Borgias

Billedresultat for the borgias poster
I årets løb har denne serie fået mange førstepladser, og nærmer sig den også denne gang, men ikke helt. Det særlige ved denne series kostumer, er at der er kælet for detaljerne; både mønstrene i kostumerne, men også håret og smykkerne. 


En velfortjent 1. Plads: Versailles

Perfekt ekstravagance, overdådige parykker, uovertrufne kjoler og dragter, der mangler intet i denne serie! Det er ingen overraskelse at denne serie er min nummer et! ♥





Hvis du vil læse mere om de enkelte serier eller film, kan du se mere på min TV Guide




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv